web analytics

Kenali Sahabat : Sahril


*repost from group FB Sahabat


Nama : Sahril bin Mahmuddin
Nama panggilan : Aril, Sahril, Ah Chong
Tarikh lahir : 5 Jun 1995
Tempat asal : Sri taman,Sandakan (tapi lahir di kg Bakau,di besarkan di Sri taman)
Lepasan : Sekolah Menengah St. Mary Sandakan .
Jurusan : Perakaunan
PSPM : 3.32
Tutorial : A2T27
Bilik : F.T4.5

Saudara Sahril merupakan anak ke-4 dari 5 org adik beradik dan berbangsa Bugis . Sejarah ringkas tentang beliau ketika berada di sekolah menengah ialah beliau merupakan ketua ting. 2 sehingga ting. 5 . Beliau juga aktif

dalam kegiatan kokurikulum pengakap dan mempunyai tanggungjawab besar selaku PENGERUSI PENGAKAP ...
Selain itu,beliau juga aktif dlm sukan badminton dan pernah menjadi wakil Daerah Sandakan utk pertandingan Robotic NCR pada tahun 2010 .

Selain itu juga,saudara Sahril aktif dalam kelab PERPIS dan memegang jawatn sebagai s/u perpis serta mula bergiat aktif pula dalan kelab ANAS sekitar tahun 2012 .. Dan kini beliau meneruskan 'keaktifan' beliau dgn memegang jawatan sebagai Ketua Lajnah ICT & Siaraya(konfem slalu jumpa di group kml batch 95 n sahabat al irfan) dlm Sahabat Al-Irfan ..

Sedikit pengenalan tentang saudara Sahril,beliau merupakan seorng yg bertanggungjawab dan amanah(tgk seja dari kerjanya),juga mudah di dekati(tpi utk first impression mgkin tidak) dan sgt menghargai sahabat ..sedikit yg saya tahu,beliau mempunyai sifat rendah diri dan juga 'diam2 ubi berisi' ..

 # p/s : pendapat umum ya,bukan pendapat peribadi

No comments:

Post a Comment